Digital marketing specialist

Cerințe:

– experiență anterioara în digital project management de cel putin 2-3 ani (comunicare directă cu clienții, planificare campanii online cu experimenta în Facebook Ads, Instagram, LinkedIn, Google, monitorizare și îmbunatățire performantă campanii (CTR & CPC optimization, CRO), creare rapoarte;)
– abilitați de a prezenta & public speaking (nice to have)
– abilități excelente de organizare, planificare, comunicare&negociere, conceptualizare
–  orientare către client; atitudine pozitivă, entuziastă.
–  limba engleză la nivel avansat (written and spoken); germana opțional (nice to have)
– abilitatea de a lucra cu echipe multidisciplinare în situații de persiune și deadlineuri

–  abilitatea de a lucra autonom fără supervizare și capacitatea de auto-motivare.

– coordonarea și supervizarea activităților efectuate de terți pentru a respecta deadlinurile dorite
– experiență minimă în cost management financiar (pregătire cost estimate – bugetare proiecte, anexe proiect, confirmare cu clientul)
– cunoștințe bune de utilizare office tools (excel, powerpoint, word, google drive)